П.І.Б.
автора/ки (співавторів)
|
Костюкова
Анна Віталіївна
|
Назва
вправи
|
“Environment
Interview”
|
Стислий
опис вправи (про що і для чого ця
вправа? 1-2 речення)
|
Вправа
допоможе учням дізнатися про ставлення
та розуміння глобальності екологічних проблем і
прагнення долучитися до їх розв’язання
|
Використані
джерела
|
Громадянська відповідальність. 80 вправ для формування громадянської та
соціальної компетентностей під час вивчення різних шкільних предметів. Посібник для
вчителя для реалізації наскрізної тематичної лінії “громадянська
відповідальність” в оновлених шкільних програмах для 5-9 класів. / Рафальська М., Боярчук О.,
Герасим Н. та ін. – Європейський центр ім. Вергеланда – Київ, 2017 – 136 с.
|
Предмет
|
Англійська
мова
|
Клас
|
10 клас
|
Тема
уроку
|
Довкілля
|
Мета
вправи
|
Формувати
уявлення про вплив навколишнього середовища на життя людей,усвідомлення
важливості охорони довкілля
|
Ключова
складова громадянської компетентності
|
Громадянська
відповідальність,свідомість,повага
|
Додаткова/і
складова/і компетентності (1-3, не
більше)
|
Лінгвістичні,комунікативні навички ,аналітичне та
критичне мислення
|
Очікувані
навчальні результати учнів (чого саме
навчаться учні, виконавши цю вправу?)
|
Учень бере
зобов’язання та несе відповідальність за власний вибір,поважає думку
інших,виявляє готовність співпрацювати
|
Навчальні
результати з програми навчання
|
Учень:
Описує
іноземною мовою природні явища, технології, аналізує та оцінює їх роль
у життєдіяльності людини, презентує та обґрунтовує власні проекти щодо
збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку, аргументує
необхідність відповідального ставлення до довкілля.
|
Тривалість
вправи (у хвилинах)
|
15 хвилин
|
Необхідне
обладнання / матеріали, облаштування класу, тощо
|
Лист
паперу на якому надруковані питання
|
Інструкція
для проведення вправи
|
1. The students
are united into three groups.
2.Each group have three questions. For five minutes
the students discuss these questions in groups.
3.Then each group answer for this question, giving reasoned answers.
4.Each student has an opportunity to express their
opinion on a particular question.
|
Питання
для обговорення
|
1.I think that
nuclear tests can help tech technical progress.
2.I think one of
the environmental problems affecting the world is the shortage of food.
3.I would like
to live a long and healthy life.
4.I think most
of the pollution in big cities comes from cars.
|
Підсумок
за результатами проведення вправи
|
1. How did you feel during the exercise?
2. Was it difficult for you to express an opinion? Why? 3. Did your arguments were based on facts? 4.What can we do to help it stop? |
Card 1
1.What is “the green house effect”? How can it influence the climate on our planet?
1.What is “the green house effect”? How can it influence the climate on our planet?
2. Why are forests on our planet
disappearing fast?
3. Why are some species of animals
becoming extinct nowadays?
Card 2
1. What is the reason for the
depletion of the ozone loyer?
2. Do you think that ecology and
people’s health are connected? How?
3. What role do industrial
enterprises play in the pollution of the environment?
Card 3
1. Where does air pollution in the
big cities mostly come from?
2. What in your opinion are the most
serious environmental problems nowadays?
3. Why are the nuclear stations
dangerous?
Комментариев нет:
Отправить комментарий