Розвиток лексичних навичок

У процесі навчання іноземної(англійської)мови одним з провідних напрямків є формування іншомовної лексичної компетенції – знання та можливість використовувати словниковий запас іноземної мови; розпізнавання форми, значення та використання слів у межах певного контексту. Оскільки від поетапного засвоєння, поповнення словникового запасу, розвитку рецептивних та репродуктивних лексичних навичок залежить здатність учнів вільно висловлювати думки англійською, перед мною постає актуальна проблема пошуку ефективних стратегій, методів та засобів формування англомовної лексичної компетенції.

 Тому пошук ефективних та інноваційних засобів навчання лексики залишається актуальним, в сучасному світі; в умовах глобалізації та технологізації суспільства, дуже складно зацікавити учнів середньої та старшої школи традиційними засобами навчання: автентичними підручниками, багатотомними словниками, застарілими довідниками. У ході підготовки до уроків, я,як вчитель англійської мови орієнтуюсь не лише на вимоги державних програм, але й роблю акцент на вікові, психологічні особливості розвитку учнів.

На мою думку, спільна творча робта між учителем та учнем, які розуміють шляхи та важливість розвитку необхідного словникового запасу, – запорука формування лексичної компетенції. Для того, щоб така робота стала успішною, у ході вивчення іноземної мови варто зосередити увагу на різноманітних способах формування рецептивних (сприймання, розуміння, розпізнавання слів у тексті) та репродуктивних (використання слів у мовленні чи на письмі) лексичних навичок, що стануть основою для створення лексичних умінь (лексичної усвідомленості) – здатності учня не лише до запам’ятовування ЛО, але й до її активного (підсвідомого) використання у непідготовлених чи підготовлених актах мовлення залежно від ситуації.

Комментариев нет:

Отправить комментарий