Вправа "Find someone who..." для учнів 8 класу з формування громадянських компетентностей

П.І.Б. автора/ки (співавторів) 
Костюкова Анна Віталіївна
Назва вправи
Find someone who…
Стислий опис вправи (про що і для чого ця вправа? 1-2 речення)
Вправа допоможе учням дізнатися більше цікавої інформації один про одного
Використані джерела
Громадянська відповідальність. 80 вправ для формування громадянської та соціальної компетентностей під час вивчення різних шкільних предметів. Посібник для вчителя для реалізації наскрізної тематичної лінії “громадянська відповідальність” в оновлених шкільних програмах для 5-9 класів. / Рафальська М., Боярчук О., Герасим Н. та ін. – Європейський центр ім. Вергеланда – Київ, 2017 – 136 с.
Предмет
Англійська мова
Клас
8клас
Тема уроку

Сімя та друзі
Мета вправи

Знаходити,розуміти і при необхідності передавати нову інформацію
Ключова складова громадянської компетентності
Уміння співпрацювати,вміння слухати та спостерігати
Додаткова/і складова/і компетентності (1-3, не більше)

Лінгвістичні,комунікативні навички та багатомовність
Очікувані навчальні результати учнів (чого саме навчаться учні, виконавши цю вправу?)
Висловлює судження про свою роль і місце в сучасному полікультурному середовищі,практикує уміння спиратися на власний досвід і досвід інших людей для розуміння власної особистості
Навчальні результати з програми навчання

Учень:
Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань з урахуванням інтересів і потреб інших, толерантно спілкується з однолітками, висловлює свої думки, почуття та ставлення
Тривалість вправи (у хвилинах)
10 хвилин
Необхідне обладнання / матеріали, облаштування класу, тощо
Лист паперу з питаннями
Інструкція для проведення вправи
1.Distribute the Find Someone Who survey sheets(below). Explain that students are to walk around the classroom and find people who have the characteristics described on the sheet.
2. When they find someone they write the name in the blank provided. Ask them to find as many different people as possible, using each person’s name only once.
3. Begin the game. Continue until several students complete the worksheet. This will probably take about five minutes.
4. Ask students to return to their seats. Ask student who completed the entire survey to go down the list, saying who she/he found for each item a person. Where appropriate, ask for more details.
Питання для обговорення

1. What did you notice about yourself and others during this task?
2. Did you learn anything new about someone?
3. If you were making up questions for this worksheet, what are something you would like to ask?
Підсумок за результатами проведення вправи
1.How did you feel during this exercise?
2.Who do you approached at first? Why?
3.Do you like this exercise?



Комментариев нет:

Отправить комментарий