Вправа “Advantages and disadvantages” для учнів 11 класу з формування громяданських компетентностей

П.І.Б. автора/ки (співавторів) 
Костюкова Анна Віталіївна
Назва вправи
Advantages and disadvantages
Стислий опис вправи (про що і для чого ця вправа? 1-2 речення)
Вправа допоможе учням дізнатися про переваги та недоліки технічного процесу та шляхи розв’язання екологічних проблем
Використані джерела
Громадянська відповідальність. 80 вправ для формування громадянської та соціальної компетентностей під час вивчення різних шкільних предметів. Посібник для вчителя для реалізації наскрізної тематичної лінії “громадянська відповідальність” в оновлених шкільних програмах для 5-9 класів. / Рафальська М., Боярчук О., Герасим Н. та ін. – Європейський центр ім. Вергеланда – Київ, 2017 – 136 с.
Предмет
Англійська мова
Клас
11 клас
Тема уроку

Технічний процес та його наслідки
Мета вправи

Формувати уявлення про вплив суспільства на природу,усвідомлювати важливість охорони довкілля
Ключова складова громадянської компетентності
Громадянська відповідальність,повага,свідомість
Додаткова/і складова/і компетентності (1-3, не більше)

Аналітичне та критичне мислення,лінгвістичні навички та багатомовність
Очікувані навчальні результати учнів (чого саме навчаться учні, виконавши цю вправу?)
Дискутує довкола питань про переваги та недоліки технічного прогресу,поважає думку інших,співпрацює з іншими на результат,спілкуючись іноземною мовою
Навчальні результати з програми навчання

Учень:
Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій на здоров’я людини, аналізує вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля, оцінює позитивні та негативні наслідки певних винаходів для здоров’я людини, розвиває здатність до критичного мислення,розуміння чужої точки зору на проблеми,пов’язані з забрудненням навколишнього середовища
Тривалість вправи (у хвилинах)
10 хвилин
Необхідне обладнання / матеріали, облаштування класу, тощо
Лист паперу А4

Інструкція для проведення вправи
1.In pairs, in three minutes make a list of five inventions  you need most of all in your everyday life.
2.Then discuss this  inventions   in   pairs, select only one invention, which in your opinion is the most important in life.
3.Now look at your inventions, and decide their advantages and disadvantages.
4.Then present your thinking in class.



Питання для обговорення

1.Technological advances make life better for everyone.
2.Computer technology makes finding information faster and easier.
3.Those who worry about the negative effects of technology should think about the modern conveniences available today.
4.Most teenagers are online too much.

Підсумок за результатами проведення вправи
1. What problems have we discussed?
2. Are you environmentally friendly?
3. How did you feel during this exercise?

4. How can we protect the environment and at the same time improve people’s standard of living?


Комментариев нет:

Отправить комментарий